WW1 Game Series - Frontlines Collection
Get all four games in the WW1 Game Series! Experience World War 1 from beach landings in Gallipoli and ferocious alpine warfare in Isonzo, to battles of maneuver in Tannenberg and brutal trench combat in Verdun. Fight across four very different theaters, with each offering different combat experiences, nations, weapons, and battlefields. Gallipoli - Ottoman Fronts Land on the beaches of Gallipoli and fight intense 50-player objective-based battles on the Ottoman Fronts! Experience WW1 trench warfare and desert expeditions as one of 10 historic classes, armed with authentic weaponry. Gallipoli brings the most immersive WW1 FPS battles yet. Isonzo - Italian Front Ferocious Alpine warfare will test your tactical skills in this authentic WW1 FPS. Battle among the scenic peaks, rugged valleys and idyllic towns of northern Italy. The Great War on the Italian Front is brought to life and elevated to unexpected heights! Verdun - Western Front The French, British, Americans and Belgians battle the Germans in the muddy trench warfare of Verdun. Lead charges across No-Man’s-Land then stand your ground against the inevitable counter attack as you attempt to push the enemy out of their final trench line. Tannenberg - Eastern Front In Tannenberg, the Imperial Russian army goes up against German and Austro-Hungarian forces in the wild landscapes of the east. Move fast and watch your flanks to encircle the enemy before they do the same to you!