Rogue Explorer
Akcja w stylu side-scrolling z grafiką pixel art łączy wyzwania roguelike z konfigurowalną przygodą w Abyss Tower! Zejdź głęboko w odchłań jako odważny łowca przygód własnego projektu! Zacznij w spokojnym mieście i udaj się do lochów o zróżnicowanych biomach... z których każdy jest trudniejszy od poprzedniego. Wybierz wygląd postaci, zmień kolorystykę, wytwórz broń i zbroję z zebranych przedmiotów, ulepszaj sprzęt i wybieraj z szerokiej gamy ulepszeń umiejętności. Rogue Explorer zachowuje wyzwanie z klasycznych gier roguelike, bez surowych ograniczeń lub niepotrzebnej frustracji. Każdy loch w stylu „metroidvania” w Rogue Explorer ma wiele warstw – górne poziomy nie zmieniają się w ciągu dnia, ich układ jest modyfikowany dopiero po zakończeniu cyklu dnia/nocy w grze; natomiast głębsze lokalizacje to coraz trudniejsze lochy, które zmieniają się w nieprzewidywalny sposób za każdym razem, gdy do nich wejdziesz. Ale nie martw się na zapas! Nawet jeśli nie uda ci się ukończyć misji, Twoja ukochana postać przeżyje i zachowa sprzęt – straci tylko ulepszenia statystyk i specjalne umiejętności odblokowane podczas ostatniej podróży do Abyss Tower. Przeszukaj wszystkie zakamarki, skacząc, turlając się i odskakując od ścian! Otwieraj skrzynie, aby zdobywać miecze, włócznie i laski, które mogą być ustawione jako broń główna lub poboczna. Łącz i twórz coraz potężniejsze przedmioty. Wyposaż się w odpowiedni sposób, zanim zmierzysz się z bossami w każdym lochy – od ogromnych szkieletów i minotaurów po smoki i jeszcze bardziej przerażające monstra!