Orange Season
Orange Season is a delightful farm-life RPG inspired by the classics of the genre! Make your farmer dreams come true in the charming Orange Town. Grow crops, raise animals, fish, and mine to build a successful and profitable farm. Socialize with the residents by helping them out with quests and forge meaningful relationships that will last a lifetime. Take a break from time to time by participating in town festivals and minigames. Explore and farm as you deal with the challenges of your new life in Orange Season! Orange Town is home to all kinds of different people, each with their own secrets, struggles, and stories. Make friends, build strong connections, and figure out your own path as you get to know everyone. Will you be able to thrive in this lively community?