Masquerada: Songs and Shadows
Navigere innenfor dette fullt satt til musikk pause for taktisk rollespill en fascinerende venetiansk by full av maskerte bedrag og dødelig magi. I plaget av kaos Citte della Ombre religion ikke har noen innflytelse. Her Mascherine spiller inn - masker som gir bæreren sin makt til å kanalisere elementer og handle ødeleggende magi. Den Mascherine har ført til fremveksten av en kultur av ulikhet. På den ene siden er de maktsyk klanmedlemmer som Masquerada, på den andre, den fattige underklassen som Contadani. En av de beste detektiver av Ombre, Cicero Gavar ble utestengt for fem år siden for forbrytelser mot staten ... men nå er han kalt tilbake til Ombre å belyse den gåtefulle kidnappingen av diplomater Razitof Azrus. Og kondensere skiltene som skyggen av Ombre skjule en stor konspirasjon ...