MARS 2120
MARS 2120 is an action-adventure game that draws inspiration from iconic Metroidvania titles, with gameplay elements from fighting games. With the use of special abilities tied to elements like ice, fire, and electricity help Sgt. Anna “Thirteen” Charlotte navigate the colony and battle her way through the secrets of Mars.