Idle Zoo Park
Upgrade Zoo parks, build new ones and become a tycoon like no other! Idle Zoo is a fun game where you run a zoo that needs fresh management! Become a wealthy investor and restore zoos all around the country. You need to repair old zoos and build new ones. Place many different animals in there and let your zoo prosper. Be sure to build up places generating income in your zoo. By getting new animals, you will make the zoo more appealing and will propel yourselves to become a true zoo tycoon!