High On Life 2
You’ve done it. You’ve taken down an intergalactic cartel, brought humanity back from the brink of extinction, and hunted dangerous bounties to the far corners of the galaxy. Bounty hunting has brought you fortune, fame and love; but when a mysterious figure from your past reappears and puts a price on your sister’s head, your cushy life gets thrown into chaos. Do you have what it takes to risk it all and bring down an intergalactic conspiracy that once again threatens your favorite species (humans)? High On Life RETURNS as you and your beloved rag-tag team of alien misfits shoot, stab, and skate your way through gorgeous, dangerous worlds all across the galaxy to blow up the EVIL pharmaceutical conglomerate hell-bent on putting price tags on HUMAN LIFE!