Galagi Shooter
Galagi Shooter is based on the old school arcade hit space defender game, probably one of the best game ever made. Highly playable, action-packed, this game include many aliens waves to defeat and power ups to collect. Either you played this game before and will enjoy pure fun tinted of nostalgia, either you will discover why retro gaming is so cool. Get Ready!