Funny Animal Cafe
Run the coziest café in town, staffed and visited by adorable animal friends! In Funny Animal Café, you start small, but with smart choices, tasty menus, and creative decor, your café will become the talk of the town. Seat your guests, take their orders, cook delicious meals, and serve them with a smile. Each satisfied customer earns you coins to upgrade your kitchen, hire new staff, and expand your space. From bunnies and kittens to quirky woodland creatures, each visitor has their favorite dishes. Can you keep up with the demand? Features: ★ Run your own café: Design and decorate it to make it truly yours. ★ Cook and serve: Take orders, prepare meals, and deliver them quickly. ★ Upgrade and expand: Unlock new equipment, furniture, and staff to grow your business. ★ Meet adorable animal guests: Each with unique personalities and tastes. ★ Earn & reinvest: Manage your resources wisely to keep customers happy and your café thriving. Build your dream café, make animal friends, and see how far your skills as a café owner can take you!