Dead Station 2
Are you ready to conquer the fear... again? Your ship crashes on Titan, a moon of Saturn. Your only way out is to find salvation in the abandoned space station "TAU-9". Explore dark corridors, find new weapons to fight dangerous monsters. Solve puzzles to open new paths in search of surviving humans on the station. All this and even more in a sequel of the atmospheric horror platformer.