Ascend to ZERO - DELUXE EDITION
While the base game content can be played offline, a stable internet connection is required to access and use the add-on content. The definitive Ascend to ZERO experience! Get into your hero-state-of-mind by listening to the awesome soundtrack, suit up with special skins, and head out to save the world from a dystopian future – in style!