Arcade Archives 2 BATTLANTIS
"BATTLANTIS" is a shooter released by KONAMI in 1987. The objective is to defend your castle from an invading army of monsters. You must defeat all enemies before they climb the castle walls. Only the young King Cripeuss III can save the sacred island of Battlantis. Go forth and drive back the evil monsters! The “Arcade Archives”series is developed with the concept of faithfully reproducing classic arcade games. It also includes convenient features such as difficulty and screen settings, rewind, rapid-fire, and multiple save slots. In addition, players can compete for the best scores with players around the world through online rankings. “Arcade Archives 2” adds a new “TIME ATTACK MODE” to the lineup of “ORIGINAL MODE,” “HI SCORE MODE,” and “CARAVAN MODE” included in the Arcade Archives series. In “TIME ATTACK MODE,” players compete to clear the game as quickly as possible, regardless of the score achieved. VRR (Variable Refresh Rate) support has also been added, allowing gameplay to be reproduced even closer to the original arcade experience. Please enjoy these iconic arcade games that defined an era with the “Arcade Archives” series!