One rainy night in November, a woman's body is found at an abandoned theme park, mounted on a merry-go-round horse. She had been stabbed repeatedly, and her left eye was gouged out. Kaname Date of the Metropolitan Police Department arrives on the scene. He recognizes the woman. Suddenly, he hears a noise from inside the merry-go-round. He breaks into the merry-go-round's central column to find a young girl. And in her hands, she grips a bloody ice pick... Hone your detective skills in this thrilling sci-fi murder mystery with 30+ hours of gameplay and multiple endings. Enter dreams to solve puzzles and learn clues. With multiple outcomes and a 6 minute time limit, every second counts. Discover the truth by interrogating suspects and using 3 special vision modes to investigate crime scenes.