WWE 2K20 Deluxe Edition
Step Inside the ring with WWE 2K20, featuring your favorite WWE Superstars, Legends, Hall of Famers and NXT’s best! WWE 2K20 will feature key gameplay improvements, streamlined controls, and the most fun and creatively expansive entry in the franchise to date. WWE 2K20 will also feature a brand-new 2K Showcase focused on the story of the Four Horsewomen/Women’s Evolution, the return of 2K Towers, including a story-driven tower based on the career of Roman Reigns an all-new MyCAREER that prominently features both male and female playable characters, and Mixed Tag Matches featuring male and female competitors. Includes the WWE 2K20 Originals: Bump in the Night DLC featuring “The Fiend” Bray Wyatt, a spooky 2K Showcase, additional playable characters, arenas, and more! All subsequent WWE 2K20 Originals DLC packs also included, along with the SmackDown 20th Anniversary Pack featuring playable characters Hulk Hogan, Chyna, The Rock, and Mankind.