TT Isle of Man - KING OF THE MOUNTAIN - Honda ‘TT Legends’ CBR1000RR Fireblade
Ride the Honda CBR1000RR Fireblade with the ‘Tribute to Joey Dunlop’ livery as John McGuinness, 23-time TT winner, with special leather and helmet. This motorbike marked the 30-year anniversary of legendary rider Joey Dunlop's first TT victory with the Honda team.