Please note: For the full experience, we recommend you own Cardiff City Network which is available as a separate purchase. Love them or hate them, the Pacers have rattled their way along passenger services throughout England and Wales across a 35-year career. In Train Sim World 6, revisit Cardiff City Network in the iconic Class 142 Pacer! Across an all-new 2019 timetable, embark on hundreds of services that shuttle around the city limits in classic bouncy fashion. Originally from the Blackpool Branches route, the Class 142 has been refurbished into modern condition, with updated exterior and interior details, as well as 2x variants of Transport for Wales liveries as they operated before their retirement in 2020. For Cardiff City Network owners, the Class 150 and 153 also receive new liveries, fully representing the route before any trains had been painted in their new white and red livery.