Please note: We recommend you own WCML London - Milton Keynes and/or WCML Preston - Carlisle which are available as separate purchases. Climb aboard the modernised Class 20/3 and haul some of the UK’s most volatile freight. Cargo Line Vol. 5 introduces the modern FNA-D flask wagon which is used to safely transport spent nuclear fuel between power stations and processing centres. Nuclear trains are often operated with multiple locos at once, protecting them against any direct impact, and additional diesel engines add redundancy in case of a failure. Run between London Euston commuter traffic and head over Shap as BR AC electrics race by. Drive safe and stay on time, nuclear trains must remain on the move wherever possible. With Free Roam and Formation Designer, embark across any route of your choosing in the modernised Class 20, be it as a nuclear train, or an enthusiast excursion!