In American railroading, there are few places that evoke more history and drama than Horseshoe Curve, and now, as today operated by railroading giant Norfolk Southern, Horseshoe Curve comes to Train Sim World 2! As part of Norfolk Southern’s Pittsburgh Line, famed Horseshoe Curve is today as vital, captivating, and busy as ever. Created by Skyhook Games, the route extends from the bustling shop town of Altoona, Pennsylvania across the rugged Alleghenies to Johnstown, PA, 40 miles. And also included in the route is 15 miles of the historic and coal-rich South Fork Secondary extending from the main line at South Fork to Windber, PA. To do battle with the Alleghenies and haul diverse traffic including intermodal, coal, manifest, autos, oil, and more, you’ll take the throttle of Norfolk Southern’s modern General Electric ES44AC diesel, and you’ll also work aboard NS’s venerable EMD GP38-2.