Top Gun Air Combat Extended
Nato Armies are engaged in a 21th century conflict against Russian Federation Army. As a Top Gun Pilot from US Air Force, you fly the best American Fighters (F18, F35, F22...) through multiple missions across 12 new battlefields around the world (Dubaï, Amazon Rainforest, Alaska, Mount Fuji...) in cooperation with your European Allies Aircrafts (Typhoon, Rafale, Mirage...). You will be engaged in air combat against Russian Fighters (Mig 27, Mig 33, Su 37...). Lock your targets, choose amongst different missile systems and riffle, shoot and forget! Fly with lighting conditions of your current local time of the day in different weathers conditions (Clear Sky, Different Cloudy Conditions, Foggy, Rainy, Snowy, Stormy...) This extended version has been designed specifically for XBox Series(TM) consoles and High-end PCs with High Resolution Graphics and Post Processing Effects. XBox one users please refer to the original Top Gun Air Combat game. Powered by a very realistic physic engine that makes the game highly playable, Top Gun Air Combat Extended will make you feel real sensations of modern air combat.