The Survivalists - Frostbite Fortress
Frostbite Fortress is a challenging expansion for experienced survivors. Journey to an unforgiving land, harness its unique resources, and prepare to face the evil buried beneath the ice. Key Features: - Survive the bitter cold and treacherous terrain of an expansive new biome. - Explore the deadly labyrinth of Frostbite Fortress on your quest for answers (and loot, of course). - Craft powerful new equipment to survive this new land, and bring it with you around the world. - Brew primordial potions, mixing and matching ingredients for some unique boons. - Do battle with new foes and challenging Frostbite variants of familiar ones.