The Grand Tour Game
PLAY ALL OF SEASON 3 NOW! Ever wish you could get behind the wheel with Clarkson, Hammond, and May from The Grand Tour? Now it’s your turn! One moment you're watching the hosts attempt some questionable automotive antics… the next you're at the wheel yourself - same car, same location, same chance to make a massive mess of it. The Grand Tour Game is an episodic racing game from Amazon Games based on the hit Prime Original series, The Grand Tour. Featuring seamless transitions from clips of the show to gameplay, plus original voice acting from the three hosts, The Grand Tour Game is infused with the show's trademark humour and irreverence. 15 episodes: over 200 playable scenes from the show featuring more than 70 cars and 36 tracks. Add 1,500 points to your Gamerscore by completing all TGT achievements on Xbox One. Now the fun doesn’t have to end when the show’s over—in fact, it’s just beginning.