The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan Pre-Order
Pre-order now and receive the Curator's Cut, featuring new scenes playable from the other characters' perspective with brand new choices and decisions to make. This content can only be accessed once you have completed the main story. The Dark Pictures Anthology is a series of stand-alone, branching cinematic horror games featuring a multiplayer mode. In Man of Medan, five friends set sail on a holiday diving trip that soon changes into something much more sinister... Embark on a horrific journey aboard a ghost ship. Experience your terrifying story with a friend online or go for safety in numbers with up to five players offline All playable characters can live or die. The choices you make will decide their fate. Who will you save? Don't. Play. Alone.