The Cosmic Hoarder Edition includes: - Base Game - Shama Lama's Influencer Accelerator Program + Rewards - The HR Enforcer Deluxe Suit - Official Soundtrack and Artbook Revenge of the Savage Planet is an upbeat, satirical action adventure Sci-Fi. Jump, shoot and collect your way across vibrant alien worlds, uncovering new gear and upgrades, while discovering various hidden secrets.