Project CARS 2 Spirit of Le Mans Pack DLC
Race to glory at Le Mans past and present with the Project CARS 2 “Spirit of Le Mans” Pack. Fight the Battle of the Titans driving for Ferrari and Porsche on a painstakingly and faithfully recreated Le Sarthe Circuit as it was in the movie “Le Mans”. Race the V12 Ferrari 512 S and 512 M, and flat-12 Porsche 917 LH and relive the greatest sportscar era in history. Then fast-forward to now and fight for victory with four of today’s high-tech endurance heroes―the Toyota TS050 Hybrid, the Porsche 919 Hybrid, and two of Audi’s all-dominant racers, the high-grip Audi R18 (Fuji 2016) and high-speed Audi R18 (Le Mans 2016). Yesterday and today’s heroes, on the legendary Classic Circuit de la Sarthe: this is the “Spirit of Le Mans”.