Planet Zoo: Grasslands Animal Pack
Discover spectacular new species of the grasslands with the Planet Zoo: Grasslands Animal Pack! It features eight diverse animals who all reside in natural steppes, plains and prairies across the world, including the striking maned wolf, emu, and nine-banded armadillo. All these animals are connected through the grass they call home, whether using it to seek sanctuary, graze, or stalk prey. In addition, take on the fun new campaign scenario based in the picturesque surroundings of Argentina. 8 AMAZING NEW ANIMALS Introducing the maned wolf, emu, caracal, red-necked wallaby, nine-banded armadillo, striped hyena, blue wildebeest, and five colourful species of butterfly ! One pack, eight diverse additions. These incredible animals will delight your guests with their unique characteristics: armadillos preen themselves, and even raise up on two legs to sniff the air; caracals’ ears flop and jiggle as they bound around; hyenas’ hair raises when fighting or stressed; emus peck and play with the disco ball enrichment item, and juvenile wallabies frolic with their parents by tugging on their head fur! BUILD THE BUTTERFLY EXHIBIT Brighten up your zoo with a beautiful assortment of butterflies and welcome in five eye-catching species: cloudless sulphur, European peacock, menelaus blue morpho, monarch, and old world swallowtail. Educate visitors on the fascinating lives of Planet Zoo’s first flying insects as they flutter to and fro. Plus, build the new walkthrough butterfly exhibit and house all five of them together in the game’s only multispecies exhibit. NEW CAMPAIGN SCENARIO Head to the untamed grasslands of Argentina for this all-new campaign scenario. Teach rich socialite Tiffany Summers how to properly care for animals as you relocate the diverse inhabitants of her sprawling mansion to more suitable surroundings – and in the process, earn her a permit so she can keep them legally. Good zoo management, it turns out, does not involve feeding animals caviar!