NASCAR Heat 5 - 2020 Season Pass
The 2020 Season Pass for NASCAR Heat 5 keeps you up to date with 4 expansion packs (July, August, September, October) that feature new paint schemes, challenges, and more! You will also receive the Tony Stewart content that includes Tony as an option for the in-game spotter, an exclusive Career contract offer from Stewart-Haas Racing, and classic Tony Stewart paint schemes!