Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Demo
Mandragora: Whispers of the Witch Tree is an epic dark fantasy action RPG set in the world of Faelduum. In the Demo, get to grips with challenging Soulslike combat, battle a bestiary of monsters, and begin to unravel the secrets of a vast, interconnected world. *You cannot carry your save data across from the demo to the full game.