Lost Lands 9: First Brotherhood
An unknown entity prowls the valleys and destroys everything in its path. Only a strong team of friends can cope with it. “Lost Lands: Stories of the First Brotherhood” is an adventure game in the genre of Hidden Objects, with plenty of mini-games and puzzles, unforgettable characters and complicated quests. Residents of the valleys are worried by the appearance of a mysterious villain. Information about incidents comes from different places. All witnesses talk about the same beast, which is so fast that it is impossible to see it. The most capable student of the Academy of magic will try to deal with this problem. A random partner and he follow the trail of the beast and help the affected inhabitants of the Lost Lands. However, friends are forced to look at the situation differently and change their plans after meeting the enemy. The adventure unites the partners and the “First Brotherhood” is born in the crucible of trials. - Find an unknown entity that is tormenting the entire area and unravel the mystery of its origin - See the story from two perspectives by playing as different characters - Combine the powers of the main characters to solve many puzzles together and defeat the evil - Discover new locations and indulge in nostalgia by returning to old ones - Find out what the world of the Lost Lands looked like hundreds of years before Susan the Warrior appeared.