Laser League - New Motion
IMPORTANT: Laser League Online Service will finalize on February 28th, 2022. Online matches will not be available from that point. A new team enters the arena… stand out on the pitch in the performance streetwear of NewMotion. This add-on pack includes two new player models and eight kits, as well as exclusive laser patterns and character portraits. Don’t be tethered by tech: put the soul back into your sport with NewMotion.