Gravel Demo
Try out the best off-road games ever released! Gravel is an arcade racing game that will take the player to the most spectacular locations on the planet! Whether you choose Wild Rush or Cross Country races, Speed Cross circuits or American stadiums, the common denominator is the same: unique racing fun at breakneck speed in the most extreme off-road competitions! With the Gravel demo you can race in two fantastic Wild Rush circuits through the snow-covered mountain peaks of the Italian Alps on the slopes of Mont Blanc. Choose from four vehicles: great cars such as the Mini X-Raid All4 Racing and the Mitsubishi ASX or two classic off-road icons, the Toyota Celica and the Lancia Delta Integrale! You can race in daylight or at night, in the amber morning lights or the bright colours of mountain sunsets, and for the bravest of drivers, blizzards will prove challenging even for the most expert player!