Forza Motorsport 7 2019 Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport
The free Spotlight car for the month of August is the 2019 Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport. The Spotlight series grants you a one-time only, free addition of these cars to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game cost.