Forza Horizon 4 Icons Car Pack
Stand out from the crowd with the Icons Car Pack. This car pack gives you 7 of Horizon’s most unique cars, including the iconic 1965 Peel Trident and the stunning 1968 Ford Mustang GT 2+2 Fastback. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 4 garage, with no additional in-game credit cost. These cars are also included in the Forza Horizon 4 Car Pass.