Europa Universalis IV: Starter Pack
Before setting sail for new worlds, make sure that your ship is outfitted with all the necessary gear. The Europa Universalis IV: Starter Pack comes with the expansions and DLC that Paradox believes best represent what Europa Universalis IV is all about. This pack is designed for newcomers to the game, and includes the base game and expansions chosen to highlight the variety of game options available in the best selling grand strategy history game.