eFootball PES 2020 LITE
Experience the 'E3 Best Sports Game' award-winning gameplay with eFootball PES 2020 - now free to download! Build your dream team in myClub, or support your favourite side in Matchday mode. Take the reins of various teams in Local and Co-op Matches, or become an esports legend in eFootball. Live and breathe the most authentic football game ever created, developed with the assistance of renowned midfielder Andrés Iniesta. Play as FC Barcelona, Manchester United, FC Bayern München and, exclusively in PES 2020, Juventus! *Some clubs are not available in certain modes. *Not all eFootball mode competitions are available in PES 2020 LITE. *PES 2020 LITE allows you to play online matches against owners of the full version. *Save data cannot be transferred from the other titles. Free to play (includes in-game purchases)