Cities: Skylines - Radio Station Pack
Jam out to two of Cities: Skylines most popular radio stations - Relaxation Station and Rock City Radio, for one price. Whether you’re looking to chill or revving to rock, the Radio Station Pack for Cities console has your ears covered. Relaxation Station - Take the stress out of your streets and relax with over an hour of original music. Soothing jazz, lounge, groove, and pleasant Caribbean vibes prevail. So tune in, kick back, and let our in-game DJ spin some tunes for your listening pleasure. Rock City Radio - Take the mute out of your commute with everything from grunge and classic rock to sleaze rock and metal. Rock Radio is the perfect soundtrack to build your own Detroit Rock City - just try not to trash your hotel rooms too much!