NaconSports
Blood Bowl 2: Legendary Edition is the video game adaptation of Games Workshop's acclaimed board game, a masterful blend of American football and the Warhammer fantasy world, brought together in an incredible turn-based strategy game. Play as 24 races, each with their own Star Players. Discover a new endless solo league and a brand-new Challenge mode. For the first time in Blood Bowl history, spice up your matches by fielding teams made up of players from different races, or going all-in with a roster of Star Players only! A wealth of multiplayer additions further expand the possibilities available to players to communicate, create, organise and customise their online leagues and competitions. Warhammer Classics Warhammer Classics is a collection of the greatest titles from the annals of Warhammer video game history, spanning the last 30 years, brought back to life as a series to celebrate their iconic legacy. Because of their classic nature, some of the content may not accurately reflect current depictions, lore, or presentation within the current Warhammer universes and settings.