Treadnauts
TANK A PEEK Treadnauts gives competitive platform fighters a kiss of physics finesse. Gracefully pilot your tank through gorgeous arenas to land a deadly shot on your opponents! You've got a slew of useful tricks at your disposal, including treads that stick to any wall, boosters for midair hops, zero-friction slides, and rocket jumps for soaring into the sky. It's all about moving with style! TANK YOUR PICK - Four playable zones, each with unique mechanics and physics objects - Explosive couch competitive mode for 2-4 artillery rocket scientists - Computer AI tanks with three difficulty levels - Single-player Target Test mode with medals to earn - Laser guns, grappling hooks, homing shells, and tons of other power-ups to collect - A dynamic soundtrack by King Felix that changes every time you play - Player progression with levels, maps and characters to unlock - Modifiers to shake things up: zero gravity, slow motion, chaos mode and many more! TANK FLIGHT!!