The Smile Alchemist
In Polta Kolta, a town where humans and beasts live together, the young Nayc becomes an apprentice and is training hard under the famous alchemist. His aim is to become the best alchemist in the world for a promise made with his precious friend, but a matter of great concern is worrying him... The Smile Alchemist is an alchemist simulator containing the fun elements of character development, collection and above all not to forget alchemy!