Space Warrior: The Origin
A cool arcade scrolling shooter with incredible visuals! Experience the world of an alternative future of the Earth and get caught up in a plot of a full-on space saga. It would seem that there is nothing to discover in the Solar System. But in the most remote corners of the Universe mankind has come up against cruel resistance. You are the only one who can save the galaxy from an alien race of invaders! Choose Railgun, Blaster or Lasers and go up against hordes of alien foes. Float like a butterfly and pity like a bee in true 3D combat. Get the cash and pump up your ships and complete all of the campaign levels. FEATURES: - popular space setting - futuristic enemies and bosses - breathtaking 3D world - tons of gorgeous shots, explosions and effects - old-school bulletstorm arcade - very easy to play, have fun You like space, shooting and old arcades - this game is for you!