Pizza Tycoon
Make a pizza nobody can refuse! The economic simulation Pizza Tycoon offers a number of hot new toppings! Work your way through a challenging campaign to rise from a simple pizza baker in the streets of Rome to the owner of the world's most successful pizza chain! Show your competitors the way to sell pizzas and create a unique taste experience for your customers each time they visit one of your restaurants. Whether you do so by means of target group oriented advertising and great pizzas in stylish restaurants or by dancing along the crust of legality through the occasional use of sabotage and violence is entirely up to you. It's time to once again enrich the world with tasty pizzas and redefine good taste.