KEMCO RPG Selection Vol. 2
Now you can enjoy 4 RPGs; Asdivine Hearts II, Revenant Dogma, Fernz Gate, Alvastia Chronicles in one bundle! ■Asdivine Hearts II With a world on the verge of being frozen in ice, hearts unite once more in a sequel to the smash hit RPG series! ■Revenant Dogma What is the fate of those who have acquired divine power? Discover it in a fantasy RPG featuring stunning 3D battles! ■Fernz Gate Travel to the other side and beyond and find a way back home in a fantasy RPG! ■Alvastia Chronicles RPG with over 100 companions?! Set out on an adventure in a retro-styled world!