CityDriver
CityDriver gives you the opportunity to explore the streets of Munich with various cars. Master diverse missions and challenges, enjoy the fun of comfortable or sporty driving and train your driving behavior in traffic with other road users - all with authentic vehicle physics. Start exploring Munich from one of the many locations with the vehicle of your choice – you can choose from electric cars, SUVs, sports cars, or compact cars with electric or combustion engines and automatic or manual transmissions. All cars are fully interactive from the inside and out. Discover Munich’s city center as well as the surrounding auto-bahn and state road routes. Detailed recreations of landmarks, historic buildings, statues, billboards, traffic signs and other local objects await you in the virtual replica of the city. Random missions such as passenger transports or pick-up and delivery jobs will be offered to you during your ride. Put your skills to test on the traffic training ground. Do you control your car so well that neither slaloming nor swerving causes you any problems?