Before Exit Ultimate Bundle
Step into the ultimate shift-closing collection with Before Exit: Supermarket, Before Exit: Gas Station, and its two thrilling DLC expansion packs. Clean up your workplace, solve logical riddles, and double-check every chore in this tense blend of walking simulator and anomaly detection. Work through the dead of night or investigate strange daytime phenomena to complete your tasks and survive your overbearing boss. Do you have what it takes to finish your shift and safely return home?