Agent Walker: Secret Journey (Xbox Version)
"The year is 1942, and the Europe is in flames. In the midst of the grim war, an mystical artifact known as the Spear of Destiny has been discovered, and it's believed to have the power to change the destiny of the war. To complete her mysterious mission, Agent Walker will have to cross the grim battlegrounds of France while facing death, destruction, and hidden puzzles every step of the way. But with so much at stake, there's no turning back. Time is of the essence. If the enemies of the Alliance get their hands on the artifact, they would have the power to bring about the end of the world as we know it. Will Agent Walker succeed, or is mankind already doomed?"