ACL Pro Cornhole
Cornhole'da ne kadar iyi olduğunu herkese göstermeye hazır mısın? ACL Dünya Şampiyonası'nda 32 profesyonel ACL oyuncusuna karşı profesyonellere yaraşır bir mücadele seni bekliyor! Hareket yakalama teknolojisi, detaylı hazırlanmış 3D ortam, resmi ACL torbaları, Cornhole efsaneleri Trey Ryder ve Bernie Nabors'ın yorumlarıyla şimdiye kadarki en gerçekçi Cornhole simülasyonuna kendini kaptıracaksın.