WW2 Rebuilder
Build the new future of Europe! Flip, renovate, repair and rebuild places destroyed during World War 2. Get to know the history and stories of civilians. Play an immersive building simulator with grappling storytelling. Here is a game about war, in which we do not grab a rifle, but a hammer, and instead of destroying - we create. It’s 1945. It’s the end of World War II, the war that left a mark. Now people like you have to leave their hometowns to rebuild their countries. Motivated by different reasons, they get set on the same quest - to repair and renovate places completely destroyed during the war. BUILDER SIMULATOR THAT TAKES YOU ON A JOURNEY AROUND EUROPE Visit monuments and buildings, stumble upon their history and take part in the biggest rebuilding missions. Meet civilians from England, Germany and France and guide them through the process. Through the journey you will collect resources and craft materials to flip houses, repair industrial buildings, roads and squares. Pick up a hummer or a trowel, drive in a bulldozer, become a mechanic and operator of various machines like a crane, drive jeep cars and bicycles. Clean up the area, defuse and get rid of the bombs and design the new look of a place by decorating.