TerraTech Legion
Planets are falling. Build something that can take them back. A swarm of AI bots is tearing across the galaxy, assimilating everything in its path. As a maverick Tech jockey with nerves of steel, it's on you to clean up the carnage. Build something fast enough, mean enough or heavy enough to push back, then smash it all into scrap. TerraTech Legion is a bullet heaven from Payload Studios, the team behind the original TerraTech. It takes the block-based vehicle building the series is known for and drops it into a roguelite full of swarms, bosses, and bad ideas worth trying. Build a Tech that fights the way you do... With 200+ blocks across weapons, propulsion and utility, there’s no shortage of wild ideas that just might work. Wheels, boosters, buzzsaws, orbital lasers - snap them together however you like. Each of the four TerraTech Corporations brings its own set of blocks and abilities to the table, so your starting point shapes what you build and how you fight. How it all comes together is up to you. Stack on the weapons and you're a rolling gun platform. Go heavy at the front and you're built to ram. Pile on the boosters and you're fast, fragile, and hard to catch. Where you put things matters - weight, balance, and whether you can actually steer it all come into play. Pick your jockey... Jean Pierre hits hard and keeps on hitting - built for impact and impossible to slow down. Mikela plays the odds by stunning enemies and rerolling her luck until the rarest blocks fall her way. Sam phases through enemies and doubles down with critical hits. Cepheid drifts through the battlefield leaving a trail of plasma in her wake. Each character comes with their own starter build and playstyle - find the one that fits how you fight. Survive the swarm... Four distinct planets, each crawling with bots, outposts and factories, all building to a brutal planetary boss. Upgrade your skills between missions to up your game and bring the fury on each new run. Embrace the endless... How long can you last? Drop into an endless onslaught of Legion bots and bosses with no checkpoints, no campaign and no way out. Just you, your build, and your high score.