STARWHAL
Flop it out with up to 4 players in a retro, epic narwhal battle in space! The heart-piercing action is furious and unrelenting. STARWHAL will change your life. This Digital Entertainment Object for Home Console Hardware is all about love, respect, and ALL-OUT MAYHEM. Inspired by countless couch-gaming gatherings over the decades, Breakfall developed something competitive, creative, and immediately fun. STARWHAL is the number one local multiplayer couch gaming experience featuring marine mammals in outer space. STARWHAL is a simulation of dreams in an ocean of the mind. Features: 4 player local multiplayer mayhem - duke it out with friends or AI players! 90+ costumes, 25+ arenas, and 4 game modes. 32 single player challenges with leaderboards and achievements. You can be a space narwhal wrapped in a burrito.