Polterguys: Possession Party
Supernatural multiplayer madness where 8 players use sneaky sabotage to get opponents caught by a raging monster! Play as mischievous ghosts who possesses every-day objects to gain special powers and show off! Battle in spooky maps full of traps and use whacky powerups to sacrifice your friends! Possession Your powers of possession bring inanimate objects to life! Use them to fight, run away or just look darn good whilst you soak up the chaos unfolding around you! Combat Polterguys is a spooky brawlfest where mischievous ghosts are being stalked by a deadly monster who wants to destroy them all! Chaotic? Yes! Competitive? You betcha! Sabotage Sabotage and spite are your greatest allies! Use the monster as a portable death machine to destroy your opponents with seemingly harmless abilities. Power-Ups There are tonnes of powerups and traps sprinkled about the levels to help you create carnage... the question is can you make it count with the monster breathing down your little gooey neck?