Peggle 2 Magical Masters Edition
Experience Peggle 2 in its ultimate form, with the Magical Masters Edition! Complete with all the add-on content released to date - new Masters, Costumes, levels, challenges, and more - this edition is bursting with value (and rainbows)! Peggle 2 is a magical game full of bouncing balls, magical pegs and bricks made of pure compressed joy! Test your luck and skill by clearing pegs, bashing bricks and timing your shots just right to achieve EXTREME FEVER! Discover 7 magical Peggle Masters and use their preposterous powers over 140 levels and trials to shatter expectations and acquire high scores beyond the realm of plausibility! And then, once you've honed your talents, deploy them against others in 4-player Peg party mode, or against a single opponent in Duel mode.